دانلود آهنگ دارم میسوزم از حامد بهداد + متن

متن آهنگ دارم میسوزم

خدا چرا

دل منو شکستن

چرا دستای عشقمو

به زندگی نبستن

دارم می سوزم

چرا رهام کردی میون راهم

میخوام بمیرم ولی بی گناهم

دارم می سوزم

دارم می سوزم

بذار بسوزم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: عاشقانه ، ،
برچسب‌ها: دانلود , آهنگ , حامد , بهداد , دارم , میسوزم , کیفیت , بالا , لینک , مستقیم , hamed , behdad , daram , misozam , موزیک متن , متن , اهنگ جدید , فول , آلبوم , حامد بهداد , دارم میسوزم , دارم میسوزم از حامد بهداد , فیلم , لیلی , مجنون , و , مجنون و لیلی , به همراه , همراه ,

تاريخ : دو شنبه 5 اسفند 1392 | 1:50 | نویسنده : محمد |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.